De kracht van familie

Familiebedrijven presteren beter dan hun ‘reguliere’ tegenhangers. Althans, dat stelt ING. Maar wat maakt een familiebedrijf in de schoonmaaksector succesvol?

“We kunnen als kleine organisatie snel en adequaat inspelen op de wensen van onze opdrachtgevers. Daar hebben we geen tijdrovende overlegstructuur voor nodig. Alles wordt direct met elkaar besproken, indien nodig aan de eettafel. Dat loopt steevast in elkaar over. Het ligt misschien voor de hand, maar wij weten heel goed wat we aan elkaar hebben. De lijntjes zijn kort.” 

Service Management, het toonaangevende vakblad voor de professionele schoonmaaksector, interviewde drie familiebedrijven waaronder Trio Glazenwasserij & Schoonmaakbedrijf. Wat zijn de lusten en lasten van een familiebedrijf in de schoonmaaksector? De interviews en beelden zijn verwerkt in een mooi artikel in het septembernummer (pag 24 – 26). Verrassend was dat we onszelf op de cover zagen toen het vakblad op onze deurmat viel. Daar zijn we stiekem wel een beetje trots op.

Lees hier het hele artikel